Powered By Blogger

Sunday, July 31, 2011

puasa oh puasa....

Asslamualaikum....

sok dh 1 ramadhan.....puasa kali ni cm x best je cz tgl bpe org je kt umh ni,...aku, nenek, ibu ngn ayh..huhu!! my big bro pun nk balik pun susah, sik keje je...my twin skang dh duk ngn abg kt kl...bersyukur sgt2 dia dpt keje kt tabung haji...jiji plak sok nk balik sgamat, cz praktikal kt sne...so, spe yg tgl lg, aku jelah...nk wt cmno, tompek kojo dokek yor...huhuh!!

ingt lg mas puasa kcik2 dulu, abg aku kenakan aku..dia suh aku minum air dulu, pas2 baru dia minum...hampeh ko bang! ko x minum pun...sje je kan!! hahaha....siot tul , tp best woo....teringt arwah atuk, mse puasa, mst byk gler dia beli kt bzr ramadhan...hehe..!! "angah, nak air pe..?? alg..?? abg...?? tp skang, dh 3 thn puasa tnpa atuk....btul2 terasa kehilangn arwah kt meja mkn...Allah lbih sygkan atuk aku...

puasa zmn u lain plak cternye...dh pnt2 wat keje kt studio, kt area studio kitorg ad mesin air tin...hahah!! pe lg, tanduk sudah kuar, g lah masuk sen dlm 2...yg x thn, bkn aku sorg, Joe...Pie....Yun...hehhee!! suma muka x malu..hahaha!!! tp aku ganti beb pose 2, yg len x tau ar...hahah!! cpt tul mse blalu, msing2 dh bekerja, rindu sgt time2 blaja dulu...kn best ad poket doraemon... ^o*

mlm ni dh start terawih, cnfirm ramai kt masjid...beselah 1st day...tp insyaallah, last2 nti hrp2 ramai jugaklah...slmt bersahur tuk esok...koga ramadhan kali ni, kte dpt tmbhkan amalan yg slama ni kurg, mga kte sma2 dpt keberkatan berpuasa...InsyaAllah.....

SeLaMaT MeNyAmBuT RaMaDhAn aL-mUbArAk


No comments:

Post a Comment