Powered By Blogger

Wednesday, November 2, 2011

beautiful memories...

Assalamualaikum wbt....

spjg mggu ni, hujan turun lebat...kain bju aku dh menggunung tinggi...tahap kemalasan dh mcapai tahap maximum...huhu!! tetibe rase cm nk nyanyi lagu ni....jom karok jap... ^o^


Hujan yang turun bagaikan mutiara
Berkilau bersinar berkerdipan
Subur menghijau bumi terbentang
Dan bayu berpuput lembut
       Cinta yang bersemi
       Di waktu hujan turun
       Menyirami ketandusan hati
       Dan hujan turut mengiringi
       Engkau pergi...
Selembut hujan bercurahan
Begitulah cinta ini
Semesra bumi yang disirami
Begitulah hati ini
       Hujan yang turun bersama air mata
       Bersama pedih, bersama rindu
       Kau datang dan kau pergi jua
       Rindu lagi...


td smbil godek2 album lame2, rase rindu plak zmn mase blajo kt itm shah alam dulu...dh 3 thn mninggalkan sisa2 pmbuangan aku kt sane...hahahhahahaha!!!! 
kalo lh boleh dputar kmbali mse kt itm, aku nk sgt time mula2 aku msuk itm...1st day jejakkn kaki kt itm, alangkah seronoknyeee...pas2 duk kolej seroja...jmpa kwn2 baru...jua, julia, jac, kak nohan, kak mal dll...sgt2 best memori mjadi roomate korg suma....hehe!! 

ad satu mlm 2, ktorg kna g KESATRIA dinner...perghh! pe lg...masing2 melaram...x pnh pakai mekap, mlm 2 kemain tebal lg bedak...hamik ko! hahhaha!! tp msing2 mmg lawa lh...aku pun x terkecuali...hikhik! x caye, tgk gmbr ni....


7 dara pingitan FINE ART


kebaya beb....tp skang bju ni dh kecik... ^o^


 part 1....


wif my loving advisor, Pn Rosiah.....hehe!!


 mlm smbut merdeka....best2!!


mereka suka membuli sy krn sy suka mmbuli mereka......hehe!!



kak yani n me.....

 kt bengkel print....(smgt sgguh aku time ni)


# renungan yg x bpe nk tajam...hehe!
# jari jemari yg hitam cz time ni tgh wat work....



 aku dan dina.... 


kami....


 cikgu piee idrusss........ ^_^


 smtara tggu turn assment, kami suka posing2.....hehe!!


dia dan dia.....

mereka dan aku......




our degree show at Galeri Tuanku Nurzahirah....


org len yg konvo, ktorg heboh bli bunga....hehe!



all about us.... ^______^


last but not least, pic ktorg mse bsukaria d tesco....hehe!
 jimba2 meraikan kak yani ponteng keje....hahhahah!!


kalo leh suma pic memori aku nk share, tp skit jelah ek...haa, nti aku update pic ktorg g SABAH....best gler...thanx 2 spe2 yg alwys follow my blog...walopun xlh hebat pun mjadi seorg blogger tp skadar tuk meng'share' knangan aku dn kwn2....hehe!! (meng'share' x thn)...k, slmt mlm....Assalamualaikum wbt....
^_______^



No comments:

Post a Comment