Powered By Blogger

Monday, November 21, 2011

bola oh bola....

Assalamualaikum wbt......

lame sudah x menaip blog ni....sskang ni asik BBM je.....BIZI BEBENO MAK nii.....hehehehe!! 
asignment byk sey...adehhh!!! byk2 smpai x terusik pun...byk nau halangan...aku ni jenis giler tgk tb....
cm mak aku kate, "bergejin"....heheh!! InsyaAllah, akn siap juge nti walopun wat lmbt cm siput....
 ^__^

halangan tuk wat asgment mlm ni adalah sbb BOLAAAAAAAA........yeahhh!!! 
aku adalah seorg peminat bola yg setia....nk kate gler bola, xlah kot....tp kalo melibatkan MALAYSIA main, mmg aku ler tukang jerit kt umh...walopun tgk sorg2.....dulu minat 2 xlah ketara sgt, tp skang ni, makin mjadi2 plak minat aku...yelah, MALAYSIA kn skang ni dh makin baek corak game nye...dh ad peningkatan...
bgus ler kan....cnfirm, mlm ni suma lyn bola....jgn x caye, nenek aku pun lyn beb.....tp skejap jelah dia tgk...
pas2 bola tgk dia....heheheh!!

MALAYSIA v/s INDONESIA

jom2.....lyn bola mlm ni....blasah je INDON.....1-0 pun jdlah...tp kalo dpt lebih, aku suh PM Najib bg cuti 2 bulan....hahhaha!! adios, slmt menonton!!! MALAYSIA BOLEHHHHHHH!!!!!

No comments:

Post a Comment