Powered By Blogger

Wednesday, March 21, 2012

Like a NIGHTMARE......

Mlm td bagaikan mimpi ngeri blaku dpn mata aku sndiri......Ya Allah....sayup2 terdengar bunyi salakan beberapa ekor anjing ngn sekor kucing...mase tu jam 1.15 pg....aku hnya mampu melihat dr ats balkoni umh yg mane aku tnmpk 3 ekor anjing liar menyerang sekor kucing lebih kurg 1stahun lebih umonye....suma anjing tu tgh berebut menarik2 badan kucing....shinggalah lemah tubuh kecil tu dan x bdaya tuk melawan anjing tu....hati tergerak sgt nk turun menyelamatkan dia, tp dsebabkan anjing2 tu ad lg merayau2 mybe cri mangsa tgh mlm, pas2 sayup2 dgr bunyi anjing menyalak mcm nmpk hntu....so, x brani aku nk turun....x lena tdo aku mlm td....smpai skang pun, msih lg tbayang2 kjadian mlm td....."mtk maaf kucing, aku x mampu nk selamatkan kau dr anjing2 liar tu....mga kau tenang d syurga ye...." :((    pg td lps siap sblm nk ke kls, dgn niat nk mcari kucing tu, tp dh ad org yg alihkan bdn yg x bnyawa tu....sayu hati aku ble pk kjadian mlm td....terus tringt kt KEMBANG ngn ank2 comel aku kt kg...blacky, putih, ontot, kelabu, 'org kg', tompok, oren dll....moga diorg btmbh shat dlm jagaan ibu.... T___T

No comments:

Post a Comment