Powered By Blogger

Sunday, October 30, 2011

iBaRaT PaSaNg SuRuT aiR LaUt...

Assalamualaikum wbt....


ari ni mud x bpe elok ar...xd tmpt nk luahkan...akhirnye tmpt aku luahkan adalah dlm blog ni...jari2 laju menaip stiap kata2 dn luahan hati yg berbisik terus d halwa tlinga aku...huhu!! 
sakit ati sgt ble kenangkan apa yg dia wat kt aku...bait2 ayt yg dia pernah tuturkan kt aku mmg x terjangkau dek pkran aku...dlm dilema...knapalah susah sgt nk bcinta...?dh bcinta, cmni plak gayanya...mcm tajuk blog kali ni, "IBARAT PASANG SURUT AIR LAUT".....hmm!! kalo time air pasang, mst berombak lautnye...dn bgitulah sbaliknye...dia kate, dia phm keadaan aku...tp perbuatan dn tindakan yg dia wat, x mnampakkn kefahaman dia ttg aku...apa guna bcinta bgai nk rak tp msing2 x phm keadaan msing2...aku?? aku pun kdg2 x phm perangai dia...spatutnye dr awl lg aku ^%$# dia...tp...ish! payahlah nk luahkn...aku tau dia sayangkan aku lbih dr sgalanye tp xd guna kalo sayang tp x phm keadaan aku...hati aku sebak ble pk kn mslh ni...Ya Allah, permudahkanlah perjalanan hambaMu ini...
spe sudi bg aku pinjmkan bahu tuk aku luahkan perasaan skang ni...?? huhu!! jiwa aku terdesak, jiwa aku berontak...hatiku pedih, hatiku pilu....air mata dh laju bagaikn air terjun...Astaghfirullahalazim...


T_____T...

1 comment:

  1. saya sudi pnjamkan bahu saya utk akak.. sori tibe2 je komen kat sini. tak pe biasalah tu adat bercinta. hehhe saya pown mentah lagi dalam dunia nie. pape pown ngadu kat ALLAH.. itu yg terbaik. :)

    ReplyDelete