Powered By Blogger

Sunday, October 23, 2011

keluarga a.k.a family

Assalamualaikum.....gud morning frens...(pepagi ni rajin plak wat blog...) ^__^

just nk share skit psl foto2 family aku kt korg....tgk jgn x tgk....


ni pic raye mse aku drjh bpe ntah...hihih! muka x leh blah..

ni raye stahun slps atuk tgllkan kami....2008 :(

2009 : gler sengal muka aku tmbam beb...huhuhu!

 sesi bermaafan antara kami....

 ............ :((

 yg duduk berbaju biru 2 adalah nenek sdare aku (adik nenek yg bongsu)
ktrog panggil dia Wo induk

ni pun nenek sdare aku gak, duk tgh2...wo simah...pun merangkap adik nenek aku,
bliau ler yg jge aku ngn alang mse kcik2 dulu...ble dh beso ni, slalu cte prangai ktorg dulu...hahah! aku kcik2 garang beb..slalu buli alg...tp skang dh baik...hihihi!

ni lh sbhgian dr family kakak ibu aku...


kasih yg comel......

ni lh keturunan kembar...ayh aku dpt ank kmbr,
pak sdare aku dpt cucu kembar....

 kasih dan sayang...

abg aku ni dh x lame lg lh ni....x sabo dh...

 ni time g mkn ikan bkr kt duyung...ni spupu aku, ckgu iman namenye...

 suka benor haziq kt blkg 2....

 tq nenek sb blnje ank cucu menantu mkn....heheh!

suka ar pic ni....lawa beb...hahaha!!

 2011 : ni pic terakhir abg aku berstatus bujang,,,hahaha! thn dpn ad tmbh sorg...
 ni lh 4 bradik yg mcm2 ragamnyeee......

faizah & faizal......

part of my family.....


 situasi d kelana jaya...AJK makanan : ibu ngn wo induk... ^_^




 acik nani....mak sdare aku...

kakak nenek aku no.2....msih shat walafiat...


mak dn adik ustaz zaidi merangkap besan dn menantu wo simah...

sblm berangkatnye Tok Muda, wo bi ngn wo simah ke mekah....

serba sdikit perihal family aku....sje nk share nk korg pepagi ni..hv a gud day, frens...
Assalamualaikum....

^________^














3 comments:

  1. lain rupa masing2..sekarang sume dah besar..nie big family ea?? huhu btw, nice entry kak.. :)

    ReplyDelete
  2. kalo ikut dlm family ni sje, x ramai...cz nenek ad 2org je ank...tp kalo ikut family besar, mmg ramai sbb nenek ramai adik bradik...huhu! sje2 wat blog..tq!

    ReplyDelete
  3. most wlcome.. selamat datang ke dunia blogger.. :)

    ReplyDelete