Powered By Blogger

Sunday, October 23, 2011

kawan dah kawin...

Assalamualaikum pd sape2 yg sudi bce post2 aku ni...
kawan dh kawin..?? hahaha! mst korg pk aku risau kn...skit je lah...tp terasa sbb masing2 dh ad family sndiri...n lastly my bestfriend 4eva dh slmt mjadi isteri org jumaat lps...tp aku sgt2 terkilan cz xpt dtg sbb ad kls kt itm...td bru aku dpt g umh dia n menangis kesedihan + kgembiraan kt dia...huhuhu!! 1) sbb dia lh tmpt aku luahkn sgala mcm prasaan yg ad dlm hati ni 2) thn dpn dia nk pindah kt kedah ikut laki dia...dh makin jauh 3) dh xd org nk blnje aku kepC lg....huhhu! tp seriously, aku terasa sgt2 khilangn kwn baik...aku doakan dia bahagia melalui hidup bru ni...

                                                  ni time smbut besday achie kt kepC thn lps                            

                                                               cameron highland with her...

                                                 she n her beloved fiance..n now her husband

dia dh lps, aku..?? mcm2 mslh...aku kna jge perasaan suma pihak...dh tersepit kt tengah2...perlu ke aku korbankan perasaan aku...?skang ni suma mjadi tnda tnye je..kt cni senyap, kt sne plak bisu je...hmm! larik kang bru tau...hohohoh! fokus skang, keje n abiskan study...ko nk ke xnk ke, ko punye psl...lantaklah....boleh, cm2..? ^__^ .....
for my BFF, Nur Arasy bt Mohamad : Slmt Pengantin Baru, moga mjadi isteri solehah...mga kehidupan bru ni dpt melupakan kesedihan yg lalu..hiduplah dgn tenang dn bahagia...kalo ad mslh, aku ttp sudi dgr walopun bernanah...hihihi! sayang sgt kt ko...mmmuuuaaahhh!!!

No comments:

Post a Comment